14/3

Hejsan allihopa!

Dagen började med svenska ganska boring, sen fika och en viss person påstog att jag misshandla henne :O Skulle aldrig ja gö! :) Sen var det NO sen lunch veg chili corn carne..sen gick jag med Andrea o Hillevi till ica sen var det teater nån dans grej..helt ok :) Haha o vi har sett han som var med i se upp för dårana! :D

Sen hoppa jag av på centralen med Andrea o vi drog till Burger King o käka glass mmmm det var gott! :D Sen var vi på darkwell och kolla in pirceingar till naveln haha vill ha <33 Sen träffa vi Mickis och vi köpte pressent till Hillevi :) Sen gick vi hem o köpte godis på Räven xD Sen stressa jag hem slängde i mig mat..fick håll...slängde om till klänning o leggins och sprang nästan o träffa Tilda xD Sen gick vi till Hillevi elr vi träffa Andrea och Katja på vägen haha sen kolla vi på från andra sidan hos henne (min film så sett den för ;) men jäävlar vad rädd jag blir satt o höll Andrea i handen o skaka xD

Sen var vi ute haha o ni vill inte veta vad vi gjorde..xD

Hare bra! Kram // Ingrid

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahaha jag var lite rädd i början<3 ;O

2009-03-14 @ 21:00:35
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Mygga

ska försöka få pierca naveln och tungan för mina föräldrar (a) får se vad de tycker :)

2009-03-17 @ 19:43:33
URL: http://myggaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback