26/3-09

Skola idag som vanligt så skönt att det är fre. imorgon så nära helgen då :) Och så har vi juh sovmorgon till 5 i halv 11 imorgon soooft! ;) Va så skönt idag på lunchen jag Hillevi och Andrea gick ut och satte oss i vårsolen var jätte skönt! Så pratade vi med Malin och hon sa att jag o min mamma är så olika jag är lite blyg och reserverad medans hon är sprallig och utåriktad xD Haha ja och då vräkte Hillevi ur sig men när man lär känna Ingrid så är hon galen haha xD Och jag börja as garva xD Haha annars har det inte hänt något spc. hade gympa först killeboll sen basketfia och sedan hoppa dom höjdhopp men jag o Hillevi höjde och sänkte ribban för jag vill inte hoppa med mitt knä :) Hihi och ni ar riktigt duktiga :) Och nu sitter jag och kollar på Arlanda och det är ganska bra, har inget bättre för mig x) Imorgon ska vi iaf till Sandra och det ska bli skoj! :D Och på lör ska jag träffa tjejerna <3 Jag har märkt att jag behöver upptadera min garderob är jätte svårt att bestämma mig för vilka kläder jag ska ha på mig på morgonen känns verkligen som jag inte har några kläder och måste shoppa lite :) Jag kan aldrig bestämma mig för vad jag ska köpa bara typiskt mig xD Haha men nu ska jag göra något annat ha det så bra! :D

Kram Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback