Abba

Oh, vad jag älskar abba lyssnar på mamma mia skivan nu (musik från filmen) haha och man kan inte låta bli att sjunga med ;) inget roligt med skolan idag elr jag och Andrea ringde Mickis och tjatade på att hon skulle komma hit så hon kom när vi sluta och sen gick vi hem och har kommit överens om att ses senare :) Är det inte underbart med kompisar? Dom betyder verkligen för en för vem vill vara ensam hela tiden? Slängde i mig 2st smörgåsar när jag kom hem var riktigt hungrig xD och nu bara chillar jag vid datan men ska göra läxorna snart hehe inte allt för kul..men en dag närmare påsklovet :) det är så man måste tänka..posetivt! :D Oj har inte varit hos Palle sen tor..och då red jag inte pga. av tappskon så blir väll en vecka sen jag red xD hehe men nu ska jag göra något annat än att blogga! :)

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja utan kompisar skulle det inte vara så roligt. Jag rider inte idag eftersom vi har typ snöstorm här uppe. Sköt om dig

2009-03-23 @ 18:29:32
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback