Beck kväll! :)

Hej alla underbaringar som läser min blogg hoppas allt är bra med er! <3 Jag är jätte trött och har huvudvärk var nog bara för att  jag sov så lite men nu kan jag lägga den här dagen bakom mig o inte en stalltjänst förns om 5 veckor! :D Förutom kvällsfodring nästa lör elr sön :) aja har precis pluggat spanska ooch teknik och är super stresad fattar inget av tekniken ngn ängel som kan hjälpa mig? Och imorn missar jag lektionen ska till ortopeden för att få vet vad det är med mitt knä så ska upp till akis..själv...snacka om att jag kommer gå vilse! Nej nu vill jag bara lägga mig i sängen och mysa och kolla på Beck! Jag älskar sådana serier fast vet att jag inte är ensam om det! :)

Usch är lite orolig för min farmor hon ligger på sjukhus och hon har haft nån infektion elr nåt så hon är ganska förvirrad..så hon måste nog in på ett kortisboende ett tag så hon får en chans att friskna till igen. Nej jag vet att jag bara skriver massa strunt men vad ska jag säga? Det finns inget att säga mer om idag.

Men måste bara tillägga att jag har haft en super rolig helg tack tjejer ni vet vilka ni är och ni är bäst! <33




<33

Kommentarer
Postat av: Andrea

hon får krya på sig<3

2009-03-08 @ 21:35:44
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback