En semla och en muskelbristning senare..

Japp ni hörde rätt dagen började klockan 06.00 men en sån smärta jag aldrig upplevt förut..jag skrek på pappa o mamma kom in o ba vad är det som har hänt? O jag mitt smarta fn sa bara mitt ben jag kan inte röra det och då sa mamma bara ta det lite lungt det är kramp..ta det lungt yeeeh lätt att säga. Men det gav med sig efter ett tag men har haft ont hela dagen så ikväll så pappa att det antagligen var en muskelbristning så det är bara att härda ut! Men nog pratat om det :) dagen är flytit på som vanligt sista lektionen åkta jeg skidor med Andrea och Hillevi och det var riktigt skoj :) Sen var det stallet och Palle och jag red ut och tränade det gick sådär han bockade 2ggr och jag satt kvar! :D Sen var det hem o nu kollar jag på nåt program om Arlanda och äter en semla gottgott!:) Ha det hej då! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback