Fre..

Hejsan bloggen! Hel skön dag! Sov först till 20 i 11! :O Fast var jätte skönt mådde inte så bra igår hade en fruktansvärd huvudvärk så var så skönt att sova bort det! Sen vid 12 så drog jag Mickis, Andrea och Hillevi ner på stan härligt! :D Var och kollade på kläder och eft. verkligen sparng iväg! Sen gick vi till donken och köpte lite att äta ;) Hehe mums.(Men vi gick både hem o tbx) Men vid 3 så skulle Hillevi hem för hon skulle på träning så jag Mickis o Andrea var kvar på stan och kollade på kläder och jag o Andrea har kommit överens om att vi ska köpa fjortis skinnjackor nästa månad! :D Dom e jätte fina :D Och sen gick vi hem och höll på att ringa folk xD Så nu har jag skit ont i fötterna men dom ska komma hit vid 7 sen ska vi dra ut och hitta på nåt skoj! Tackt tjejer ni har gjort min dag och guud vad vi ska ha kul ikväll! :D<333



Konstig bild..xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback