Hatar spanska!

Jag hatar spanska! Irma gör mig bara förvirrad och vi har MASSA läxor i spanskan..översetta en 2 sidor tex o typ 5 övningar? Gud vad tror hon om oss? Det heter helg det kan vara skönt att få vara lite ledig iaf..iaf så ska Sandra komma hit ikväll och vi skulle ev. gå på gränby ska tona håret igen tror jah :) aja dagen har flytit på och har riktigt skoj med Andrea :D<3 vi prata om hål i naveln och jag har bestämt mig jag ska göra det i sommar! :D Just nu kollar jag på Smallville och fattar inge xD men gud va skönt att det är fredag och bara kunna få slappa fast på söndag är det stalltjänst..usch!  Bloggar väll senare för nu e jag såhär trött

Vill haa!
Vill haa!

Kommentarer
Postat av: Andrea

hihi jag vill också ha :D<3

2009-03-06 @ 23:23:05
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback