Hejsan bloggen!

Hejsan alla glada! :) Hoppas allt är bra med er här är allt super! Dagen har väll varit lite seg som vanligt i skolan..började med tema..sen fysik o fick läxor ofc. xD  men aja sen so..mer läxor och sen lunch stressa hem o gå ut med Ragge o slänga i sig lunch, smörgås och fil o flingor, mm jag skulle serri kunna leva på fil och flingor älskar det! :D Sen var det eng inget spc. hände sen bild hehe Andrea & Hillevi satt o rita Patrik haha var riktigt kul xD Sen var det spanska..blir jätte förvirrad av Irma och så kolla vi på film den var hemsk (skräckfilm) usch höll på o döööö. Men sen skulle jag hem o gå ut med Ragge och när jag kommit en bit skulle jag typ kolla vad klockan var hade ipoden så lyssna på musik så då hade jag fått ett sms från Sandra där det stog kom till ica h-stam men innan jag han reagera så kom Simon, Werner, Sandra och Patrik o jag dum som jag är vräkte ur mig jätte högt till Sandra heeeeeeej jag kände inte igen dig xD Och sandra fastna i ett träd och ramla ner så hela hon var genomblöt o lerig..xD Haha och ett gott skratt förlänger livet :)

Kram Ingrid


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Ingrid!



Allt är bara bra här uppe. Det är lite tråkigt och vädret gör ju inte en piggare precis, just nu snöar det här utanför mitt fönster. Ebba sover och Ellen o Alma är uppe och röjer, tänkte att jag kunde ta mig lite tid och skriva i din fina blogg. Vad duktiga ni är som bloggar på du och Lisa.



Kram Carina

2009-03-26 @ 11:34:22
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Hillevi

jag gillar inte fjortis-sandra!

2009-03-26 @ 21:54:39
Postat av: Carina

Det fungerar inte att göra kommentar i din senaste blogg, det är samma fel för Lisa däför skriver jag här igen :). Du får väl se till att shoppa när du är i London, det finns nog en hel del att välja på där. Hur mycket fick pengar tänker du ta med dig? Jag vet inte hur mycket jag ska skicka med Lisa, däför vore det bra att vet hur mycket du ska ta med.



Hälsningar Carina

2009-03-27 @ 08:24:45
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback