Helgen

Då är man hemma från norrköping igen..det har inte varit det lättaste eftersom farmor är så dålig. Imorse gick jag verkligen med gråten i halsen. Men hon värkar iaf lite bättre idag men är fortfarande fruktansvärrt trött. Men man kan juh bara hoppas på det bästa! Och det är tur att det är så gullig personal som tar hand om henne verkligen super trevliga! Annars har väll inte så mkt hänt var hos farmor åt kina mat idag så nu mår jag illa xD Räkna matte och träffa tjejerna <3 (Andrea & Mickis) Och Mickis hade träffat nån engelsman som hette Francis när hon gick från gränby xD Haha och jag Andrea kunde inte låta bli att reta henne såklart xD Haha skrattar fortfarande åt det! :D Och imorgon eft. kommer Mickis till h-stam yeeeeey :D Du är efterlängtad :D Hihi och vi har våra planer (Y) Men ikväll är det iaf Beck/ Wallander vet inte riktigt vilken av dom xD Men jag älskar det :D

Kram Ingrid


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Ingrid!



Vad tråkigt att din farmor inte är så kry längre, vi får hoppas att hon blir bättre snart. Usch jag får rysningar när jag ser den gamla skolan som jag oxå gick i 7-9 an, kan du tänka dig? Vi har haft en lugn helg inte gjort något alls. Det har börjat snöa här uppe igen och de tycker jag inte om vill ha vår nu. Ebba skriker så det är bäst att jag tar henne nu. Hälsa mamma och pappa.



Kram



Carina

2009-03-22 @ 19:10:28
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Andrea

haha Francis XD

2009-03-22 @ 21:09:33
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback