Hemma hos Sandra

Hihi sitter hemma hos Sandra nu och snor hennes data för att slänga in ett inlägg hon står och håller på med sitt navel smycke just nu hehe jaa vill också ta hål i naveln men nix då får man vänta tills efter somaren, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! ;) Blev så sur när jag skulle hit för kedjan hoppa på cyckeln..så fick gå halva vägen urk! Sen har jag spelat fia med knuff med Sandra och spelat kort och jag skulle få äta lunch här så snällt! Haha och Sandra har gjort en liten video eller hon åker runt på sin strol och skriker inprovisera! Haha ganska kul ska försöka få in den på bloggen sen. :) Hihi men nu ska jag va lite soc. med Sandra! <3333

Kram Ingrid


Snodde en bild på Sandra från hennes data :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback