Kladdkaka!

Just nu sitter jag och väntar på att min kladdkaka ska bli klar för ska få besök av inga mindre än Andrea, Mickis och Hillevi! :O Hoppas dom tycker den e god :D Och så lyssnar jag på Katy perry one of the boys sån bra låt ni borde lyssna på den!

Den här dagen har gått läskit fort bara sprungit iväg men vi får väll se vad vi hittar på ikväll fast jag ska upp jätte tidigt stalltjänst! BLÄÄ! Ngn som vill byta? (A) Haha men sån tur har man väll inte..men ska iaf rida lektion och det ska bli skoj fast jag o Palle är väll jätte ringrostiga spc. jag har juh bara legat i spanien och blivit tjock xD men vi vår väll se hur det går :)

Puss & kram på er //Ingrid


Kommentarer
Postat av: Andrea

asså den var jätte god :D

2009-03-07 @ 22:27:59
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Karin

:o Om man Tar hål i naveln Kan Naveln rammla av :OOO

Nerrå Men det blir säkert Snyggt :P

Snyggare snyggast xD Byebye

2009-03-10 @ 18:05:23
URL: http://karinshomepage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback