Kläder!

Gud vad jag älskar kläder!  Nya HM katalogen hade kommit o gissa vem som slängde sig över den först? ;) Tänk om man kunde vinna 10000 någon gång? Tänk allt man skulle kunna köpa då! Det är en härlig känsla..nej som när man hittar ett par underbara jeans och dom sitter perfekt och man kollar på prislappen ah 1000kr, det är inte kul! Och jag som verkligen skulle villa/måste upptadera min garderob herregud o jag är känd för att vara sparsam neej men nu måste jag köpa massa kläder :D Och smycken såklart gå in på www.cocoo.se himla bra sida!

Vad skulle du göra om du vann 10000?
;)

Kram // Ingrid <3


Kommentarer
Postat av: Mygga

men fresta mig inte! jag behöver typ 15000 kr nu, skulle jag få det skulle jag bränna dem på en dag och jag har värsta listan på vad jag skulle köpa!

2009-03-17 @ 19:40:28
URL: http://myggaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback