Londoooon!

Jaa! Nu är alllt klart nu drar vi till London den 18 april :D jag, mamma min moster och kusinbarn :) Jag fyller år den 16 så jag får det i födelsedagspressent!

Aja dagen har varit helt okey sovmorgon sen hade vi vikarie medans den andra gruppen fick hål och den där vikarien han är helt oduglig! Vi satt o gjorde inget på tekniken elr jah o Paou satt o tävla vem som kunde fila snabbast och jag förlora båda ggrna xD. Sen var det so och Malin var tbx tack för det! Äntligen förstår man ngt på so:n men hon har varit i Sydamerika och sett massa djur gissa om jag är avensjuk? Men jag har iaf sett delfiner :D Sen var det eng. pappa hade jour så jag fick ta ragge så slängde i mig flingor med mjölk..en räddare i nöden! Dum som jag är så tugga jag inte ordentligt och bros på min mamma så får kramp direkt då och höll på att döö då ajaj. Men sen var det eng och jag fick 18/20 på hörförståelsen inte jätte bra kanske men det är helt ok :) Sen hade vi en del av provet och det känndes helt ok med. Sen var det bild flöt på som vanligt, spanska drygt som vanligt Irma gör mig så himla förvirrad..sen var det hem ut med ragge och sen baka jag kladdkaka mummmms. Kommer bli en vandrande köttbulle om jag inte slutar äta så mkt socker! FY SKÄMS INGRID! Aja sen åt jah en apelsin till efterätt iaf och är riktigt gott det med! :D Sen åt vi jag skulle koka ris blev inte så jätte bra men det var första gången så jag är förlåten? (A) Sen plugga jag lite teknik och nu kollar jag på efterlyst :)

Kram // Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback