Mån..

Riktigt trist med skola..händer absolut inget kul bara massa läxor! Fysik,  matte, so, eng..usch. Men nu sitter jag iaf och lyssnar på musik jag älskar verkligen musik! Och så har jag varit på upplysningen och köpt ett busskort. ;) Skönt att det bara är 4 dagar i skolan ledig på fre. :D Så då blir det shlm (som alla vet redan!)  

Måste tillägga att jag längtar till somaren så härligt! I somar ska vi väll till Hälsingland älskar vara där bara chilla och träffa kompisar ;) Och "hänga på byn" på kvällarna xD Och så vill man juh träffa lilla Ebba <3
Börjar få ont i halsen med och har en fruktansvärd hosta! Vill inte bli sjuk igen måste få bli frisk nu! Men bara att ta det lungt ;) JAA nu börja dom spela
baby goodbye på radion härlig låt!

Men vet inte vad jag ska skriva om kanske skriver några rader sen om det händer nåt kul! ;)

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi här uppe i landa länktar också till sommaren och att ni ska komma hit



Kram Lisa

2009-03-16 @ 20:36:23
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fick jag följa med en helg? (A) :D <33

2009-03-17 @ 20:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback