Ons

Hejsan! Helt okey dag idag inget spc. har väll hänt elr jo so prov gick väll ok xD sen var jag hos tandis och ska ta ut min tandställning den 6 maj! :D Yey längtar! :D Annars har det inte hänt nåt kul haha fats jag o Hillevi satt o fjanta oss på bilden ;) Nu sitter jag här och har huvudvärk..usch har haft det i flera dagar nu..inte kul. Och så lyssnar jag på radio nu spelar dom pink-sober super bra! :D Annars ikväll så måste jag plugga eng har glosor tills imorgon och kanske lite matte. Och sen är det juh efterlyst och det får man inte glömma! Ganska kul att veta vad som händer även om det händer vissa hemskheter här i Sverige. Men snart åker vi till sthlm ska bli suuuper kul :D Vi ska shoppa loss girls! :D Haha nu har jah inget mer att skriva om kanske skriver mer sen :)

Kram Ingrid 

Kommentarer
Postat av: Andrea

hoppas vi får tillbaka proven snart!

2009-03-18 @ 19:37:39
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill oxå !! :D <33 Lyllo unge där ! :D <33

2009-03-18 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback