Sån rolig kväll! <3

Hejsan alla underbara läsare hoppas allt är bra med er, själv mår jag perfekt :) Har haft en riktigt kul kväll, den roligaste på mycket länge! Så kvällen spenderades med Andrea och Mickis så kul! :D Sandra skulle egentligen varit med men ja hon ville inte riktigt, men det börja med att jag gick till gränby försökta ringa Andrea men fick inget svar, så tänkte med mina smarta hjärna och gick runt och kikade lite grand och hittade dom på burger king ätandes en varsin glass gottgott :D Sen efter ha ringa till Sandra gick vi till ica h-stam och hon pratde i tele med Pontus typ halva kvällen? xD Så jag, Mickis och Andrea gick och åt på rawandus och Andrea lärde sig att säga hej jag heter Andrea på arabiska såå duktig !:D

Sen gick vi till ica o jag köpte lite godis typ nån frukt grej och sen gick vi hem till mig och smällde i oss godiset :D gick ut med Ragge och väntade på att mamma skulle komma skulle prata med henne om jag fick vi ute lite längre så 11 skulle alla 3 vara hemma så vi hade lite tråkit så vi gick till Patriks port och Andrea skrek PAAAATRIK!!!!!!!!!!! Tills det sluta med att dom kasta ut massa pappersflygplan där det stog diverese grejer. Haha efter Andrea hade vrålat på dom ett tag klockan 22.30 på kvällen så kom dom ner xD men vägra öppna dörren och Andrea fick lite damp hahaha <33 Så hon börja skrika Allle Balle till patriks kompis och jag och Mickis börja asg slutade med att jag hade kramp i magen xD Ja och som sagt hördes vi nog ganska ordentligt så ngn kvinna på nerdersta våningen drog ner persiernera och blängde jävlit surt och Andrea bara hej hej så glatt :D Haha fast då sprang vi foort.

Sen skilldes vi åt vid övergångsstället och Andrea fortsatte åt vänster och jag o Mickis rakt fram och sån roolig kväll <3333

Det bästa av allt är att vi ska göra om det imorn :D<3333


Kommentarer
Postat av: Andrea

haha så kul<333

2009-03-06 @ 23:46:01
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Andrea

haha så kul<333

2009-03-06 @ 23:46:14
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback