Skoj eftermiddag! <3

Hej allihopa! Jag är sur på den jäkla doktorn! Jag betalade 115kr för besöket och det ända han sa när jag kom in var om det inte är bättre om ett ½år får du komma tbx. Man ah där var dom pengarna borta..hur som helst var på stan med Andrea och Hillevi och det var jätte kul :D vi hade tänk fika på fågelsången men var så dyrt så vi gick till donken och jag åt en cheesburgare och en paj haha var jätte hungrig xD och sen kollade vi lite på kläder och Hillevi provade ett par leggins jeans på Bik Bok :) Och sen tog Hillevi bussen hem medans jag och Andrea promenerad hem var riktigt kul att prata med henne! :D Och så stanna vi vid en godisaffär och köpte godis :D mm det var gott :D. O justa ja! Vi träffade världens jävla snusk gubbe på bussen, helt seriöst asså xD Men vad har ni gjort denna måndag eftermiddag? :)<3

Kram // Ingrid

Kommentarer
Postat av: Andrea

asså jävla äckel gubbe juh!

2009-03-09 @ 17:56:43
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback