Snart Fredag! :D

Nu är det inte lång kvar innan det är fredag känns underbart! Fast veckan har gått vääldigt fort ändo ;) Men vad händer imorn? Jo först är det svenska ganska boring håller på med ordkunskap xD Sen är det NO ska börja med fysik..med Marie= Alla läxförhör börjar igen! Bara att börja plugga som en tok!

Sen är det teater nåt om dans o gränser vi får väll se hur den är :P Sen ska jag på stan med Andrea och Mickis ska bli såå kul! :D<3 Vi ska köpa en present till Hillevi och vi får väll se vad man kan koka ihop ;) Och sen ska vi fira henne såklart! :D

Just nu har jag precis kommit ut ur badet och sitter med världens turban inte såå snyggt xD Men är så skönt att bada ibland spc. när man pulsat fram i snön för att longera! Och Palle var riktigt pigg haha det var bra att han fick röra på sig ordentligt. Och nu vet jag inte vad jag ska göra kanske chatta med nån trevlig person på msn? :D Ska iaf bli skit skoj att gå på stan :D Och nästa fredag är det dags då drar vi till sthlm! :D Vill ta ett hål uppe i örat lixsom ska bara hitta nåt bra ställe där.

Tack alla underbara, söta, gulliga, snälla läsare som läser min blogg! Jag älskar er! <33

Kram // Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback