Snö!?

Hallå? Det är snart april det ska inte snöa..usch vilket väder! När jag kom ut från idrotten så bara öste det ner. Blä och jag skulle till stallet hm..ja det blev inte mycket till ridning då Palle inte hade någon brodd och det var svinhalt så var bara ute och skritta men var väll ändo bra att han fick röra lite på sig :) Hehe jag träffa Kerstin på bussen och vi satt o skratta och prata var riktigt kul (inte läraren! xD) hon åker samma buss som jag varje tis. :) Just nu kollar jag på the mentalist och längtar tills det ska bli lör. ska äta ute med Andrea, Hilllevi och Mickis :D ska bli super kul! :D Hehe har tänk på hur mycket jag tycker om att blogga det är verkligen super kul! :D och nu är jag riktigt sugen på att shoppa vill ha massa pengar o massa saker xD bla. så vill jag så hemskt gärna ha en skinnjacka..den som nu hade dom pengarna :) Men hoppas det ska lösa sig får tjata på mina kära föräldrar. ;) Jag älskar verkligen att handla kläder det är så hilma roligt tycker du det med? Men måste borsta ut håret nu :)

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej svejs!



Det vart ingen ridning för mig igår så idag måste jag ut på en tur. Vi har 15 minus här uppe och det känns så tråkigt jag vill ha sommar och sol och inte värsta vintern. Jag vet ine4 vad jag ska hitta på i helgen får se om det blir något kul. Ha en bra dag!



Kram Lisa

2009-03-25 @ 07:03:05
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback