Soffpotatis!

Hmrf...vilken soffpotatis jag är har bara suttit i sängen med datan i knät och absolut inte gjort NÅT! Men kan vara ganska härligt dagen före skolan eller vad tycker ni kära läsare? ;)
Känner inte för skolan just nu men är väll bara att bita ihop inget annat man kan göra. Men ikväll är det BECK jag älskar det :) Hehe just jah det är meningen att ni inte ska känna igen Andrea och mig imorgon..iaf till sättet..ni får se vad jag menar. Jag längtar till London nu gud vad jag ska shoppa jag älskar att shoppa myckeet även, om jag är sparsam xD
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om..kan ni inte ge mig lite ideer? Hehe tror jag ska ladda upp lite bilder från mobilen nu :)

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej



Jag länktar också till London, jag måste fixa pass i morgon eller på tisdag. Undra hur mycket pengar man ska ta med sig? Jag ska också försöka hålla mig vaken och titta på Beck.



Kram Lisa

2009-03-22 @ 20:49:37
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Andrea

haha hoppas ingen gör det då :O<3

2009-03-22 @ 21:08:05
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback