Sön

Hejsan bloggen! Allt bra här :) Hur mår ni?  Dagen började 09.15 med att gå upp, Sandra sov över så hon fick sova lite längre ;) Jag gick iaf upp och åt frukost och sånt sen väckte jag Sandra så vi gick tsm till Torbjörns torg och jag tog bussen därifrån. Fick dock stå och vänta nästan en ½ timme på bussen xD Sen var jag i stallet hade tänk rida i ridhuset men det var upptaget så fick rida ut istället och satans vad han är pigg! Hm..fick köra mycket halter..men sen åkte jag hem o tog ett bad och satt lite vid datan. Sen sms:a Lisa och sa att dom kommit men hade massa att plugga så fråga om jag kunde komma 6 men dom skulle till gunsta så fick åka dit en snabbis och kedjan hoppa på cyckeln..SUCK! Och jag är helt IQ-befriad så kan inte sätta tbx den xD Så fick gå hem. Sen gick jah hem och snacka med Andrea och gick till burger king med henne och köpte glass, mums! Var jätte kul att snacka med henne! :D<3 Det måste vi göra om :D<33
Men nu ska jag göra nåt annat :)

Kram Ingrid


Andrea :D<33

Kommentarer
Postat av: Andrea

men ingriiiid XD ååååh >.<

2009-03-31 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback