Söndag!

Jag tycker inte om söndagar..dagen före skolan men denna söndag ska bli skoj! ;) Först ska jag till mormor henens granne fyller 50! Så då lär man få massa fika (typiskt min mormor) o mat med, hon älskar att laga mat när jag va liten o sov där brukade jag äta makaroner och köttfärsås till frukost! xD Fast hennes köttfärsås med makaroner e jätte god :) Nu har jag iaf tagit ett bad och så ska mitt hår få torka och så ska jag sminka mig och sen åker vi väll och jag är seg som vanligt..

Nu sitter jag och lyssnar på E.M.D  med baby goodbye och den är så himla bra! Den skulle ha vunnit inte den där andra konstiga låten..o så gillar jag kläderna lite orginellt ;) Man kan inte låta bli att sjunga med! Ikväll blir det iaf burger king o käka glass med Hillevi (GRATTIS!<3) Andrea och Mickis jah älskar glass förutom att jag kommer bli smällfet om jag fortsätter att äta såhär mkt! Åå jag längtar tills fredag då drar vi till sthlm :D Ska ta ett hål uppe i örat tror jag :D Är super kul att att vara i sthlm tur att vi Mickis har en karta så vi inte går vilse (jag har INGET lokalsinne..) Igår var man och red igen och vi fortsätter att nöta galoppen och det gick riktigt bra även om det går j*vlit fort! Jag faller gärna fram lite..fy skäms Ingrid! 

Men nu måste jag göra mig ordning!

Kram Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback