Stallet 12/3

Japp ska till stallet snart så måste gå till bussen om ett tag xD Så har precis bytt om till ridkläder. Funderar på vad jag o Palle ska gö idag kanske rida ut en sväng?..Han är så jäkla pigg bara iaf när man rider ut när man är i ridhuset/banan är han slö som bara den xD Men jag vill hoppa! Inte bara dressyr visst dressyr är jätte nyttigt och så men hoppning ååå det är så kul o Palle älskar det!

Aja vad har hänt idag? Har varit med Andrea o Hillevi skoj som vanligt! :D<3 Idrott sista timmen o jag hatar mina knän! Fan kan det aldrig ge sig!? Och den jävla läkaren fattar inge! Men nu är det helg snart så skööönt :D

Älskar alla som läser hej då <333333

Kram // Ingrid



Foto: Inte jag xD Palle o Honey :)<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

läkaren är dum! kram Andrea<3

2009-03-12 @ 17:37:15
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback