Taco kväll hos Sandra

Japp har varit taco kväll hos Sandra det var riktigt skoj yees för jag älskar juh tacos :D Hihi fast hon prata mycket i tele med Patrik ;) Haha aja annars var det jätte kul nu är jag jätte mätt iaf! Hihi fast det är väll det som är meningen? Just nu sitter jag och lyssnar på mamma mia musiken- The winner takes the all himla bra låt och jag som älskar att sjunga sjunger med hööögt :D Usch vi har så mkt läxor och prov..tar det någonsin slut? Känns inte som det så skönt att det snart är påsklov. Då vill jag bara ta det lungt. Och snart fyller jag år och 2 dagar efter åker vi till LONDON :D Och jag som är så himla höjdrädd ska åka London eye vi får väll se hur det går! ;) Hihi annars ska jag väll shoppa kläder och min BLONDIE tröja har kommit från HM ska bara hämta ut den från papper & kontor, för dom som inte vet var blondie ett känt band inte för att jag hört deras musik men gilla tröjan xD Men vad händer annars imorgon? Jo, ska först till Sandra för mina föräldrar ska till Åland och sen på kvällen ska jag träffa tjejerna <3 Båda ska bli jätte kul :)

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja fy visst blir det pirrigt att åka London eye fast rätt coolt när man gjort det. Jag har redan varit ut på en morgon tur med Katla, ska till pappa idag kommer hem ikväll igen. Imorgon kommer jag till Uppsala och sover hos gammelmormor tills på måndag för Tommy ska på jobb i Knivsta o då tänkte vi följa med hela högen. Kanske vi hinner ses då?nJag måste til HM o se om jag hittar något snyggt.



Kram Lisa

2009-03-28 @ 09:52:37
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback