Tis

Dålig upptadering vet! Blev lite stresit efter skolan eftersom jag skulle till stallet. Men annars då? Skolan är seg som vanligt..hehe. Förutom mentorstiden där dom gjort en enkät men alla svar om hur man tycker sin fridit är, och då sa dom att det hade funnits knark i en trappuppgång och jag Andrea och Hillevi börja garva..hehe det gällde juh min trapp xD Bra att ingen fatta x) Hon kom fram sedan och fråga om adressen ;) Aja annars inget spc. Kom hem vid 7 från stallet red och det var riktigt mysigt att rida ut! Sen åt jag kötbullar och kladdiga makaroner (som jag sa när jag va liten) det va gott, och sen plugga jah lite hm..undrar hur det går på so:n. Och nu sitter jag vid datan och har precis tagit ett bad och har en fruktansvärd huvudvärk..pappa predikade och sa att det var sääkert för att jag slarvat med medicinen. Men det är så svårt att komma ihåg! Aja nu vill jag bara chilla resten av kvällen skönt det med ;)

Fresten vem var "annonym" som ville åka med upp en helg till Hälsingland? Självklart att du får följa med men e lite lättare om man vet vem det är! ;)

Kram Ingrid


Älskar hennes röst! :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha det var jag (A) :) <3

2009-03-19 @ 18:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback