Tor..

Hejsan allihopa! Vad har hänt idag? Först var det menrorstid, svenska, eng lunch hade hål från slöjden så jag Andrea och Hillevi gick till ica o jag köpte en sesamkaka xD Är iaf nyttig elr försöker iaf hehe ;) Sen var det idrott var faktiskt kul! :D Sen åkte jag till stallet och hade tänk rida ut en sväng i vår solen, men neej det gick inte för Palle hade en tapp sko på vänster bak..suck. Sms:a Nettan och hon skulle försöka få tag i hovis i helgen hon var nog lika sur som jag. Så han fick stå och jag pysslade bara lite med honom. Sen åkte jag hem och slängde i mig spagetti & köttfärsås o sen var jag ute o gick/jogga med Andrea elr hon jogga o jag gick har haft så ont i knäna xD Men var super kul att prata med henne och det måste vi göra om! :D<33

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Ingrid!



Jag, Tommy och Ellen såg er på TV igår, hahaha vad kul det var. Har Palle tappsko det låter inget vidare. Vi har haft tur Katla har aldrig tappat en sko men det är nog för att vi varmskor henne, det är ju det bäst sägs det men ack så dyrt. Hoppas du har det bra. Kram från din kusse Carina

2009-03-20 @ 08:07:21
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

Nu är det mindere än en månad kvar tills vi ska till London, kul va? Gud vad hurtig du är som är ute och springer!

Sköt om dig!

Kram Lisa!

2009-03-20 @ 08:55:15
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback