Trååkit!

Har jätte tråkit! Vet inte vad jag sak göra har precis gjort läxorna jag har en dum vana att sitta på kvällen och göra läxorna istället för när jag kommer hem vilket inte är bra då jag bara blir på dåligt humör och frustrerad..men jag orkar aldtig sitta med läxorna när jag kommer hem från skolan är så himla trött! Jag gick iaf med Mickis till ica och köpte coco cream det var riktigt gott nu när det är så kyligt! Det är snart april och man går fortfarande med vantar och mössa hoppas verkligen att det blir en ändring på det snart känner mig så himla trött på vintern bara mörkt och kallt. När man vaknar på morgonen är det mörkt och man vill bara dra täcket över huvudet och somna om. Men så måste men gå upp för att hinna till skolan. Det är så skönt att man nästan kan börja räkna ner veckorna till sommarlovet nu, kan inte tiden gå lite fortare? Är så härligt att bara kunna slänga på sig ett par shorts och ett linne och kunna gå ut och bada såklart hehe även om jag är planetens största badkruka ;) Och jag längtar upp till hälsingland och bara kunna träffa släkt och vänner saknar er! <3 Har hört att ni har mycket snö där uppe. Hehe tur att snön börjar försvinna här iaf det är så tråkit med slaskväder. Imorgon ska jag iaf till Palle hovis hade kommit ikväll och satt fast en sko (hade tappsko) Så hoppas att snön har försvunnit lite mer i bälinge skulle vara så mycket roligare att rida då!  Men det märks att Palle har vårkänslor han med haha han kan bocka ordetligt när han känner för det. Men vad ska häna i helgen? Jo först ska vi till Sandra och hennes fam. och äta tacos på fredag mums! Sen på lör. ska jag träffa tjejerna <3 och på sön blir det väll ridning ;) Så fullt upp den här helgen ;)

Vad ska du göra i helgen? :)

Kram Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback