Tv kändis!

Haha o ja nu har man fått vara med på tv med! ;) Halva släkten har ringt och sagt att dom sett mig o mamma till reklamen till sthlm arlanda usch såg väll för jävlig ut..hoppas för guds skull att ingen har sett det från skolan. Så nu sitter jag fastklistrad framför tv:n måste hålla utkick! Hehe annars sitter jag o snackar med folk på msn.
Jag avskyr att vara förkyld massa hosta bara . Hoppas jag är bra tills fre, annars blir det att äta ipren och ta lite halstabletter. Brukar iaf inte få feber i första taget! Har kommit på var jag vill praoa nästa år ant. vårdcentral elr hos Mattisas Klum :D Gud va häftigt det skulle vara att träffa honom! (känd fotograf!) Men håller på att spara pengar så jag kan köpa min älskade kamera kostar en del bara..;)


Jag vill
ha! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback