Världspremiär!

Dagen började som vanligt 07.10 och hade matte prov första timmen...urk. Sen var det mentorstid och jah o Andrea satt o drev med Patrik haha det var fett kul! :D Sen var det so o jah o Andrea gick 10 min tidigare för skulle ut med Ragge :) sen var det hk och vi gjorde påskbord. SEn var det idrott = DÖD! Sen åkte jag till stallet och träffa Kerstin på bussen som är lika snäll och trevlig som vanligt! :D<3 Var så skönt att ridhuset var ledigt idag men har så knappt om tid så stängde inte dörren och så skulle jag galoppera och allt gick super tills Palle snubblade ordentligt och jag åkte fram på halsen Palle blev rädd och jag ramla av xD Och det man alltid har fått lära sig när man ridit är att man ska ligga kvar en stund så ta reda på att man inte är skadad men dörren stog juh öppen så jag flög upp och ignorera att det snurra i huvudet när jag reste mig o sprang o stängde dörren så inte Palle skulle smita sen var det bara att lugna honom och sitta upp igen och såklart blir man alltid lite skakig när man åkt av så vi tränade lite mer på galoppen för att få till det och travade och skrittade bara sen. Sen gick vi tbx till stallet och sadla av och Palle tyckte nog att det var skönt att komma hem. Sen tog jag bussen hem och år och gjorde lite läxor och nu sitter jag med datan i knät och kollar på tv! :D

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej



Visst är det hemskt att ramla av för nån månad sen var Katla dryg hon kasta av mig flera gånger och jag tappa nästan sugen att rida.Fast nu tycker jag det är kul igen tack och lov. Nu är det bara 18dagar kvar tills vi åker till London hoppas det är varmt/Vår där borta.



God natt Lisa!





2009-03-31 @ 21:31:23
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback