Dagen:

Har varit soft :) Imorse åkte vi ut med Ragge tiill Gunnar & Margareta och han var riktigt uppspelt..och så fika vi lingonpaj med kladdkake muffins tror jag, gott! Sen skulle vi se om vi hitta nån resturang vi  åkte förbi en men den såg inte så trevlig ut..så vi åkte hem och åt på rawandus istället, åt klockan 2 är fortfarande mätt! Egentligen skulle jag ha träffat Millan, Patrik och Macan (Marcus,kusin) men Millan kunde inte så jag åkte till Sandra istället, himla kul! Haha vi lyssnade på azerbajans låt och Sandra dansa och jag filma ;) Sen kollade vi lite på en dokumentär om en jätte överviktig kvinna som gjorde en operation och dog (tror hon vägde ca 400 kg) Himla hemsk, och hon hade 2 döttrar! Men egentligen skulle jag o Sandra träffa Patrik men den lata människan orkade inte resa på doch möta oss så vi gjorde sällskap en bit och så gick jag hem! Och imorgon ska vi till Norrköping :D Kommer bli mycket att städa! Fast har ett mobilt bredband till låns så om det funkar kan jag blogga ifrån Norrköping! ;) Nej men nu måste jag gå och tvätta bort sminket! Ha det bra!

Kram Ingrid


Hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilken snygging!! Vad mycket jobb ni kommer att få har förstått att din farmor har massor av saker. Mobiltbredband har vi med men vi har inte fått det att fungera en enda gång så fixar du ditt kanske du kan få i gång vårat med :-)



Kram från din andra kusin i Hälsningland.

2009-05-22 @ 08:32:57
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Häftigt med bilden hur gör du det? Hoppas du får kul i Norrköping.



Kram Lisa

2009-05-22 @ 14:30:52
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åhh håller med dig att snobben också är söt :-)

2009-05-22 @ 17:17:51
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: amanda

VILL OCKSÅ TILL NORRE TA MED MIGGGGG :(

2009-05-22 @ 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback