Förlåt!

Vet dålig uppdatering! Men har verkligen inte hunnit! Idag var det idrottsdag= Jag sprang 2 varv som uppvärmning och fick jätte ont i knät! Ski ont rent ut sagt -.- Men aja jag gick vid lunch för trodde jag skulle till läkaren och ta prover, för pappa sa att jag skulle ta mina prover men icke sa nicke det skulle jag inte göra förns i august visade det sig! :D Hehe så jag gick hem och satta mig på balkongen en stund men var för ljust för skulle kolla klart på twilight så satte mig inne istället och tiden bara sprang iväg och rätt som det var var filmen slut, fast så himla bra! Längtar tills nästa film kommer ut, tror jag ska köa böckerna om jag inte hittar nån att låna dom av :) Men strax innan 5 kom Mickis hit <3 Och jag gick i mina hööga klackar till Andrea (fy faaaaan vad ont det gjorde!!!!) och vi åt tacos hos henne :D<3 Och världens sötaste hello kitty tårta :D Och fresten grattis gmn äntligen 15! <33333 Sen satt vi bara och snacka och när klockan var ca 19.30 så gick dom flesta förutom jag Alexandra och Andrea för Andrea skulle hämta ett papper hos Moe. Sen gick jag hem och pappa förhörde mig på kemin och so:n <3  Och nu ska jag plugga lite på orden som jag fick av Hillevi för jag hade glömt pappret i skolan..aja sån e jag ;)

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag förstår att du får ont i fötterna med de klackarna jag skulle inte klara en meter tror jag.... Klackarna skulle säkert gå av ;-)Vad roligt med kemiprov hoppas att det går bra!! Jag tycker du ska satsa på att bli läkare i stället för sjuksköterska.



Puss

2009-05-27 @ 18:39:38
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa :-)

Hallååå



Jag har inte använt mina skor än jag ska ha dom på avslutningen men jag har övat lite iaf ;) Vi har haft massa prov i skolan sista tiden och jag har klarat dom ;)

Hoppas ni kommer till midsommarafton!

2009-05-27 @ 19:06:12
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Andrea

hihi tack :D<3

2009-05-28 @ 12:38:42
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback