Förlåt!

Förlåt blev inget bloggande igår men var hemma vid 23.30 så orkade verkligen inte blogga! Var iaf ute med Mickis & Andrea <3 Lika kul varje gång :) Imorse sov jag ca till 10 inte så farligt sent? Och har varit ute med Fanny, Beda och Ragge vi gick upp till gränby hagarna för hundarna tycker det är så mysigt att kunna skrota omkring i "skogen" ;) Inga direkt planer för dagen men tror jag ska träffa Andrea och Mickis på eftermiddagen och såklart melodifestivalen ikväll!

Vem hejar du på i melodifestvalen!?

Jag hejar såklart på NORGE HEJA HEJA HEJA HEJA! Sån bra låt!

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men herregud du måste väl ändå heja på Sverige ditt eget land även om du tycker att Norges låt är bäst???? Jag ska ut och rida nu med Ida sen ska jag bara chilla framför TVn.

2009-05-16 @ 13:51:51
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Andrea

norges låt e lätt bäst (;<3

2009-05-16 @ 18:27:13
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback