God kväll!

Tjeeena bloggen! Dagen började runt 10 då Sandra väckte mig genom att säga " Ingrid mitt comviq kompis är slut" tack Sandra..xD Aja annars drog vi oss upp och åt frukost mamma hade köpt såntdär cibatta (stavning!?) bröd, gott var det iaf :) Sen slängde jag och Sandra om till kläder och tog en prom. som slutade att vi hamna hos en väääääldigt trött Patriks trapphus xD Men efter att han hade vaknat till lite så gick vi ut och Sandra och patrik la sig i en gunga och jag la mig på en bänk o sola, sååå skönt! Men blev så törstig, så gick till ica och köpte pepsi <33 Sen gunga vi en stund vid h-stam och sedan skulle Patrik dra och kort därefter ringde mamma och sa att jag skulle komma hem för vi skulle ut till mormor och grilla, tyvärr så kunde inte Sandra följa med "/ Men slängde om till shorts i bilen xD Och mamma o jag gick in o handla lite på ica, och där stötte jag på Sandra, Pontus och hans kompis :) När vi handlat klart bar det av till mormor då var klockan runt 3 och var så hungrig! Så var tvungen att ta ett par smörgåsar men vid kvart över 4 tror jag så fick pappa den stora äran att bli grillmästare! ;) Gott var det med kotletter, potatis, bernessås och grönsaker! Riktig svullo mat xD  Och till efterrätt så blev det sånadär cocostoppar :) Gottgott! När jag kom hem så fick jag ett sms av Sandra där det stog att hon fick va :) Så mötte upp henne och vi gick och gunga en stund och gick till ica och köpa sura nappar <33 Sen gunga vi en stund till och gick sedan hem till mig :) Och klockan blev 10 snabbt! Så övertala pappa att följa med till ica och lämmna Sandra :) Annars har jag bara suttit vid datan fast kom hem för 24 min sen :)
Men är så trött! God natt <33

Kram Ingrid


copyright av
MIG!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas allt är bra med dig och övriga familjen? _Vi grillade här uppe med och det var riktigt gott. Snart blir det ju party i Gunsta bara drygt 2 månader kvar.

2009-05-03 @ 17:06:14
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback