Godis i mängder!

Någon som tycker om cityakuten? Bara för att jag älskar det! Det är på 3an nu så jag sitter och dreglar över tv:n! Hihi :) Blää imorgon är det skola, orkar verkligen inte! Och måste lämna in pengarna för od arbetet, påskrift i agendan och lapp om att jag ska till tandis! Hur ska jag komma ihåg allt!? Mina kompisar brukar alltid säga att jag har ett minne som en guldfisk och det verkar stämma riktigt bra! ;) Gud vad jag blev sugen på jordgubbar nu! Jag ÄLSKAR jordgubbar är så gott! Mums! Tur att dom har börjat säja jordgubbar nu :) Och äppelpaj mmm! Men gud vad jag snackar om godis hehe, men har man blodsockerfall så har man! :) Jag brukar även göra väärldens godaste kladdkaka så kan ta och slänga ut receptet :)

Tillagning

100 g smält margarin
3 dl socker
½ krm salt
2 tsk vanillinsocker
3-4 msk kakao

Detta blandas i en kastrull. Dra pannan från värmen och tillsätt:

2 ägg
½-1 dl vetemjöl

Häll smeten i en rund form med löstagbar kant (ej nödvändigt),
klädd med bakplåtspapper.

Grädda i ca 20 min. i 175 grader. Kakan ska vara lite kladdig inuti.
Servera den lite ljummen, med vispad grädde.

Den är super smaskig!
:D


Jag har inte fotat bilden!


Kommentarer
Postat av: Andrea

godaste receptet<33

2009-05-05 @ 06:57:09
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback