Heeej!

Vet dålig upptadering, men har verkligen inte haft tid! Jaja dagen började vid kvart i 11 hehe låång sovmorgon! Men skönt var det :) Men sedan jag jag och Sandra upp och åt frukost och åt frulle och gick ut med Ragge :) Sen drog vi till Patrik vi var i hans tvättstuga lite xD Och efter ett par timmar gick vi hem hit och baka kladdkaka! Gott :D Sen kom mamma och sa att hon kunde bjuda på pitzza så Patrik fick ringa och beställa för jag våga inte xD Haha och han sa till och med tack på persiska, för dom som har resturangen kommer typ från Iran :) Sen drog vi oss ner till ica och hämta maten och handla lite på ica, och kom hem och år sååå gott! Och gud vad jag skratta, är så härligt att skratta! Älskar att vara med roliga personer som får mig på bra humör! :D Och så blev det kladdkaka till efterrätt hihi med grädde som bara jag åt..svullo varning! Men annars har vi bara snackat och skrattat trodde jag skulle börja tjuta xD Och så när klockan närmade sig 7 så fickjag ett sms av Andrea och så vi gick och mötte henne vid ica, det kommer ordna sig gmn jag finns här för dig! :)<33 Så alla 4 gick hem till mig men Andrea skulle möta Hillevi så hon drog ganska snabbt sen kom Sandras mamma och hon och mamma satt och skämde ut mig och Sandra men dock fick Patrik sig ett gott skratt. Men fy fan vad pinsamt! Så Sandra ba nej nu vi gåt till ica xD Men Patrik sprang ifrån oss för han ville inte att vi skulle träffa hans mamma så vi kunde skämma ut honom hehe, skulle aldrig jag göra (A) Sen gick jag och Sandra tillbaka efter att handlat lite på ica och snackade lite med våra mammor och sedan var det dags för Sandra att åka hem :) Annars har jag bara suttit vid datan :D Men men så har min dag varit, SUPER KUL men hur har eran dag varit? :)

Kram Ingrid


Sandra <3


Tyvärr funka det inte när Patriks skulle skicka bilder via msn
så fick ta en bild Amanda fota med min kamera haha och vad ska man
säga, FJORTIS :D<3

Kommentarer
Postat av: Carina

Vi var på körtävlingar i Bollnäs en sväng, vilka fina ekipage vi såg!! Sen tittade jag på Robinsson.

Hände inget speciellt det var ungefär som en helgdag brukar vara.

2009-05-10 @ 07:41:08
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mmmm vad gott med pizza! Jag var på kalas och det var ok. Idag ska jag rida med Ida!



Kram Lisa

2009-05-10 @ 11:31:30
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: amanda

HAhahaha <333

2009-05-10 @ 16:31:54
Postat av: Andreis

fjårrrtizz putte :D<3

hahah

tack gmn<3

2009-05-10 @ 18:06:14
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback