Hej!

Inte så mycket har hänt sen senaste inlägget, har ätit lunch blev hamburgare hehe. Sen var jag på gränby med Mickis, Andrea och Hillevi först gic vi till BK och skulle köpa glass och bara snacka massa skit men dom hade ingen glass! PANIK! Men tjejen i kassan sa att vi skulle gå till kvantum och det var bara att rulla vidare men vi fick ändo våran glass till slut! Mums! Jag tog vaniljglass med chocklad! Sen har vi gått runt lite i affärer och jag har följt med Andrea till frisören och snackat med dom men det slutade med att hon köpte blond hårfärg på coop, men stackarn har lite beslutångest om hon ska försöka bli blond eller inte, hur som helst så blir det nog bra :) Tyvärr var jag tvungen att gå hem ganska tidigt för håller på att hjälpa pappa i tvättsugan (har man lovat så har man..) men är faktiskt inte så farligt peppar peppar :) Annars ska jag bara ha det lite chill ikväll tror jag, går det någon bra film? Ska försöka lägga mig någorlunda tidigt men hinner kolla lite iallafll :) Usch det är skola imorgon! Fast vi slapp iallafall mån. Men är väll bara att kämpa på! Inga prov den här veckan utan bara läxförhör i svenska på fre. Och jag mitt smarta fn har glömt böckerna i skolan..blir hårdplugg imorgon! För ska inte till Palle då hans sko satt lös så slapp åka ut till honom kan inte rida ändo :)  Men men är prao nästa vecka så då blir det stallet i två veckor! Hihi kul :D Och visst börjar sommarlovet kännas närmare nu det känns inte lika långt bort som det har varit förut, och visst är det härligt! Vi ska upp till segersta i sommar och vad jag längtar! Bara steka sig på stranden är inte fel! Men är bra att ha något roligt att se ifram imot :)

Som ni säkert vet så läser jag ganska många bloggar så tänkte länka min favvo bloggar!

www.Finalisa.blogg.se
www.Etchi.blogg.se
www.Ellmarie.blogg.se
www.Kenzas.blogg.se
www.Gaybloggen.blogg.se

Har tänkt på en grej med, om du vill att jag ska länka din blogg här så visst kan jag göra det :) Men då vill jag gärna att du länkar min blogg med :)
På så sätt så känar båda på det :)



Sötaste Lisa och jag <3
 *Andrea*

Jag älskar dig med gmn <3:D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur länkar man då om jag ska länka din blogg alltså :)

2009-05-04 @ 20:46:04
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta bort ja e smäll fet ta bort...

2009-05-05 @ 06:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback