Hejsan!

Kan berätta lite snabbt vad jag gjort idag, imorse vakna jag 06.00 och fick släpa mig upp ur sängen och åkte ut med bussen som går 07.05 halvsov på bussen..kom ut i stallet var ingen där så pyssla lite med Palle vid 8 så kom Malin och en av ridlärana och vi satte igång och fodra och släppa ut hästar efter det mocka jag 3 boxar och gjorde alla påsar sen laga vi lite stake. Åt lunch var ute och gick en ½ timme med Chessie och sedan var det dags att ta in några hästar till. Efter det var det bara att sopa och sånt o klockan var runt 2 men då kom Kärre och vi snackade :) Sen kom Cissi o sa att det var fika så jag o Kärre gick in i personalboden o satt o snacka med ridlärana :) Eller jag mest lyssnade var så kul! Annars red jag Palle på banan och åkte heml, så är så trött och måste sova! Hoppas eran dag har varit bra!

Kram Ingrid


En ganska gammal bild på mig :)

Kommentarer
Postat av: Carina

är du fortfarande sugen på att bli ridlärare?

2009-05-13 @ 17:54:57
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!



Nu har jag varit o spelat fotboll, super kul! Har ni haft kul du, Sandra o Patrik? Hoppas det.



Kram Lisa

2009-05-13 @ 20:37:45
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback