Hejsan!

Är riktigt trött, har stått på benen sen 6 imorse..allt har bara flytit idag på eftermiddagen kom Kärre så vi skrittade Chessie och Estrella 30 min (Jag har tydligen blivit uppskriven av Helen att jag ska skritta henne idag och imorgon..) Sen satt vi ute och pratde med Cissi, hon är så himla snäll och rolig, skratta kan man göra ordentligt åt henne ;) Sen innan jag skulle åka hem tänkte jag att jag skulle ta av täckerna på Palle (trodde det skulle bli regn så han hade fleece+regntäcke) men solen sken som attans! Palle trodde tydligen att han skulle ridas vilket tydligen var jätte jobbigt..så han och Honey raceade i hagen som två galningar (filma det kan lägga upp om det funkar) och helt plötsligt bestämde han sig för att han kunde stå stilla så snällt..knäpp häst! x) Och bussen var väll försenad 5-10 min så trodde inte den skulle komma och kände inte för att vara kvar i stallet till 6 xD Som tur var dök den upp :)

Aja, om Sandras mamma kunde skulle hon tona min utäxt så ska gå :)

Kram Ingrid


Snodde den från Lisas blogg, hoppas det var okej ;)

Den är ju så söt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du färgat ditt hår? Det trodde jag inte :-)Hästar dom kan vara riktigt busiga ibland. Hoppas du mår bra? Det var okej att du tog bilden haha!

2009-05-19 @ 18:19:35
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback