Hejsan!

Hejsan! Dagen började vid 07.10 idag eller egentligen vid 4 min över 6, för Andrea skicka ett sms till mig där det stog att hon inte kunde sova! Haha jaa förlåt men var så trött så orkade inte svara xD Men sen var det bara att traska iväg till skolan första lektionen var matte jäkla tråkit! Sen var det mentorstid och dom samlade bara in pengarna för od jobbet. Tredje lektionen var so och vi fick tillbaka provet och fick g, men var ett riktigt svårt prov! Och till lunch blev det potatismos och korv (soja korv för mig) och jag tycker inte om potatismos så åt korv och två smörgåsor !;) Efter lunch var det hk och vi skrev lite först och gjorde sedan omelett med wokade grönsaker, omeletten var god iallafall :) Sista lektionen var det idrott och Andrea och jag gick en prom..och sedan hände en grej som jag inte tänker ta upp i bloggen! Men hoppas det är bra nu :) Annars sitter jag vid datan för Palles sko sitter lös (vilket jag sagt mer än en gång hehe) så idag slapp jag åka ut till stallet. Har massa läxor så måste plugga sen..usch orkar inte men antar att jag inte har något val. Nästa vecka är det iallafall prao och det är skönt :) Ska bli super kul att praoa på bärf!

Men skriver nog mer senare!

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ho ho!



Vad har ni för hovslagare egentligen eller är det Palle som är en rackare på att få loss skor? Grannens häst är oxå ett varmblod och hon är duktig på att få loss sina skor ;)



Kram kram



2009-05-05 @ 18:17:25
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hallå gör en länk till min blogg med för nu har jag gjort det till dig!!

2009-05-05 @ 18:18:46
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback