Helluuu Bitches!

Yes sista dagen i skolan! Sen är det dags för prao, dock så väntar 2 prov den veckan vi kommer tbx. Men jaja ska inte försöka tänka allt för mycket på det :) Skolan är tråkig som vanligt känns inte direkt nåt roligt att berätta om dagen för är bara som vanligt inget spc. hände! Förutom sista lektionen när vi hade spanska och en vikarie från Norge, och vi flickor var allt såå duktiga, men inte poojkarna dom kunde inte uppföra sig! Haha ganska kul xD Och så tänkte hon putta ut stackars Patrik genom fönstret (ett torrt skämt) hehe :P Ska nog gå på bio med mamma och Sandra idag fast vet inte riktigt om Sandra kan men då ska vi nog käka på donken före eller efter! Mums med svullo mat på fre! O juste dom har börjat med nåt nytt att kalla mig mygga i klassen pga. av min solglasögon och jag blir så sur som vanligt..usch varför ska jag ha så kort stubin för? Måste faktiskt skärpa mig :) Just nu lyssnar jag på min favo låt för tillfället Briteney Spears- Everytime! LOOOOVE! Och så står det ett glas vatten sån igår brevid mig, har väll glömt att ställa ut det i köket men får väll ta och göra det! Och mamma ringde nyss och ba hej jag är ute med Ragnar är hemma om 5 min, hej då..fattar inte riktigt varför hon ringde men men xD Men jag bloggar senare!

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anonym

yaaay glömmer inte första gången man fick praoa det är jävligt schyst asså ;)

2009-05-08 @ 16:44:54
Postat av: Carina

Vi vill oxå se Kenny Starfighter men den har slutat gå här =( Den är säkert jätte kul!!

2009-05-08 @ 17:43:40
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback