Ny mobil<3

Min pappa ringde när jag satt vid datan och sa att dom kollat på lite mobiler som var fina och han sa till mig att komma upp till gränby så snodde pappsens cyckel och cycklade upp till gränby och tog en biscotti med mamma och pappa gottigott <3 Sen gick vi och kollade på mobiler och dom menade verkligen allvar med att köpa mobil, så jag blev jätte glad men visste inte riktigt hur jag skulle göra för äldkar juh mitt comviq och mobilen är låst till 3 24 mån! Men den var så fin så kunde inte motstå! Hehe slutade med att vi köpte 4 mobiler istället för dock. Blev en hem tele med så nu har vi 4 Sony Ericsson mobiler min är baby rosa mammas är blå pappas är rostfritt stål och hem är vit/orange jätte fina :) Kommer bli lite svårt att ha 2 mobiler bara men det funkar :) Kommer inte överge comviq! Sen åkte vi hem och trixa lite med mobilerna och Hanna hjälpte oss <3 Så fick igång den iaf :) Och så har jag på gränby med Andrea <3 Och åt kyckling wraps till middag, var gott! Och så fick jag o A en sväng med ragge <3 Och nu lyssnar jag på radio äter ostbågar och bloggar, vilket liv! Men melo börjar snart så hare bra!

Kram Ingrid


Min mobil <3

Kommentarer
Postat av: Carina

Oh vilken snygg mobil!

2009-05-17 @ 15:41:24
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Hanna§§

Hihi :D <33 skit fina

2009-05-18 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback