Tandställning = FUCK OFF! :D

Var hos tandis imorse och dom tog bort tandställningen! :D Var ganska obehaglit men skönt efter! Tyvärr var jag tvungen att åka tillbaka på eftermiddagen och sätta trådar på insidan som jag måste ha tills jag är 25-30 år men hällst hela livet! Det är för att tänderna inte ska flytta på sig, känner skit jobbigt just nu men man vänjer sig (och dom syns ändo inte eftersom dom sitter på insidan ;) Haha fresten mina kompisar var nog mer galna än vad jag var xD Haha gud så det skreks xD Fresten lycka till Lisa som ska få sin tandställning imorgon, lägger in en länk till hennes blogg igen www.finalisa.blogg.se tycker ni ska gå in och önska henne lycka till :) Men ni ska få lite bilder tyvärr blev det inga super bilder men men :)


Ingen bra bild, men har precis tagit bort tandställningen tar ett tag att
vänja sig! ;)


En knäpp bild till xD


Kommentarer
Postat av: Andrea

så fina!

2009-05-06 @ 22:03:41
URL: http://etchi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej igen!!



Kolla vad snygg du blev!! Eller ännu snyggare rättare sagt ;)



Good night nu ska vi sova här uppe!!

2009-05-06 @ 22:10:08
URL: http://finalisa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lycko barn ! :D <33 nu ser du skit snygg ut gmn <33

2009-05-08 @ 08:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback