Tjenis!

Godmorgon, eller god förmiddag kanske man ska säga? Vaknade 3 min i halv 12  idag (!!)  Har nog aldrig sovit så länge förut! Men skönt är det att sova, hehe. Men har hunnit duscha Ragge iaf fast sluta med att jag blev ganska blöt men det får man ta! Fresten vi har od dag så ska vara hemma och jobba för att samla in pengar till fattiga barn någon mer som har det? Lite extra ledigt fick man iallafall :) Fresten har jag sagt det!? På ons ska jag at ut min tandställning!!!! :D Ska bli såå skönt! Har haft den uppe ca 1½ år och nere ca 1 år och äntligen ska den BORT!  Men annars har jag inga planer för dagen tror jag, om det är nån som vill göra nåt så är det bara att sms/ringa :)<33 Men måste äta nåt nu :)

Kram Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!



Har du fått i hop några pengar än då? Vad skönt att du får ta ut din tandställning på onsdag men du kan ju tycka synd om mig för på torsdag ska jag iväg och få tandställning :(



Cara mia



Lisa

2009-05-04 @ 15:02:12
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback