Uppdate från bilen

Yes, mobilt bredband är det som gäller! Funkar super bra hitills! Sitter i bilen påväg mot Norrköping :) Andrea älskling var här <33 Vi satt och och skratta och hade kul! Och hon och killarna skulle på bio ikväll hade gärna följt med men måste åka och städa ur farmors lägenhet *suck* Men nästa helg så slipper jag kanske :) Då ska & Andrea på bio tror jag och se Marley and me, eller vet inte om den fortfarande går på bio så annars blir det väll nån annan film :) Nej men nu blir det väll en bilresa på 2½ timme. Ops! Kom just på att jag glömt mitt levaxin hemma! Not good! Och då sa pappa blablabla vill du må bra så måste du medicinera blabla..det är ändo jag som får lida för det!

Aja uppdaterarar väll mer ikväll!

Kram ingrid

Gammalt inlägg då batteriet dog på datan..


Kommentarer
Postat av: Andrea

haha putte grät ju till den filmen x)<3

2009-05-23 @ 12:27:41
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback