Hejhejhej

Heejsan allihopa, fick en påminelse om att jag borde upptatdera i bloggen, gör väll det för att vara snäll då..kanske.inte. Nej men nu håller jag lika gärna på så kan väll fortsätta, right =D
Skola idag då (har haft prao+lov så har inte haft det på 3 veckor!!) kan ju bara säga hur frestande det var att ligga kvar i sängen imorse..men jag gjorde det inte, applåder till mig hörrni!

Okej och skolan gick åt helvete..tänker inte gå in på varför, för det kan ni gärna ta er en funderare på! =)
Annars då hade jag PLANERAT att vara VAKEN hela dagen, och det gick ju så bra..not. Typ sov 2-3 timmar när jag kom hem vaknade och insåg att det kanske var dags att sätta igång med läxorna, and so I did!

Och så åt jag kvällsmat eller middag, vad säger man jag brukar säga kvällsmat men folk brukar rätta mig för det? Aja..finns roligare saker att skriva om än middag och kvällsmat? Hur som hellst så satt jag och plugga ett par timmar, och sen tog jag en dusch och satta mig vid datan och här har ja väll suttit sen ca 20.30..hah typiskt mig. Men lyssnar på musik och sjunger och försöker slå ihjäl lite tid! Just nu försöker jag sjunga The Rose men kan typ bara halva låten, så blir väll mest lite mumlande imellan raderna!

Och så är jag sån som om jag lyssnar på en låt så har jag inget problem att lyssna på den om och om igen typ 50 ggr =) Senast igår kom mamma in och fråga om jag inte kunde byta låt,
lär dig leva med det säger jag bara då! ;)

Bloggar imorgon..eller kommer antagligen inte göra det..men det låter bättre om jag säger att jag ska göra det iallfall!

Puss & Kram Ingrid


Syns att det att ja diggar döskallar och rött läppstift..nej verkligen inte.

Har man tråkit så..vad ska man göra ?

Min lugg som jennifer klippte, tydligen så orkade jag bara sätta på mig lite mascara
den dagen med. Är man lat så är man..;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ingrid du borde ha lugg ! du är skit snygg i det ! det passar dig as bra :D <3

2009-11-16 @ 22:41:04
Postat av: CS

Fy vilket tråkigt väder det är ute man blir helt sjukt trött. Jag tvättade mina fönster i köket idag men det var inte det lättaste för lilla Ebba ville inte att jag skulle göra det.... Ska försöka fortsätta städningen imorgon o se om det går bättre.

Snygga bilder på en snygg brud ;)



Hej hopp från Segersta!



2009-11-17 @ 17:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback