Det här med pms..

Jo finns ju roligare grejer, har varit som en galen kärring hela dagen har skrikit på allt och alla..men är väll ändo inte mitt fel att jag har pms..? Och det var verkligen inte så att jag nästan börja gråta när jag inte hitta min mössa nejnej..det var inte jag! Usch roligare grejer finns ju, just nu så skulle jag villa stänga in mig på ett rum med 100 marabou chokladkakor och bara äta utav helvete! Ja skiter i om jag blir fet..hellre fet och lyckig än smal och olycklig, och vem blir inte glad av chocklad?

Okej vet inte riktigt vad jag ville med det här inlägget, antar att jag har pms och vill ha chocklad..



Just det ja..

Kommentarer
Postat av: m

haha, jag får också värsta hormonerna. gråter för allt! :(

2009-11-07 @ 13:57:39
URL: http://mminiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback