Godmorgon?

Jo hehe kan ju vara så att jag vaknade klockan 9 och sen somna om till 12..önskar att jag kunde säga att det inte var så men tyvärr sån tur har man inte! Hur som hellst insåg ganska snabbt att bussen skulle gå om två timmar som jag ska åka till stallet med så kanske var dags att stiga upp, men ska inte klaga känner mig ordentligt utvilad iallafall!

Sitter och äter frukost/lunch nu orkade steka en hamburgare med massa ketchup (typ halva flaskan) är den där jäkla Andrea som har lurat i mig det där, men jag förlåter dig (; Så tyvärr  blir det väll inte så mycket bilder idag eftersom att det kommer vara mörkt när jag kommer hem typ halv 6..hjälp!? Usch jag vill att det ska vara vamt och skönt, inget mörker och blött överallt..nej Spanien här kommer jag! (Man kan väll alltid drömma?)

Btw Simon/Karro hjälpte mig att fixa spotify igår, yees inget mera dåligt ljud från youtube MOHAHAH!
Så nu för typ 100 gången lyssnar jag på I'm done med Pussycat Dolls, FAKTISKT riktigt bra, är väll lite mera sång om man jämför hur deras låtar brukar låta?

Nej men ska väll gå ut med Ragge nu..om jag orkar..måste väll antar jag!

Kram Ingrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback