Hallå!

Hallå, är vaken för 10 (applåder!) men var faktiskt så att jag inte kunde sova..bra eller dåligt? Hur som helst pratade mamma i telefon..eller prata och prata snarare skrek. Herregud hon hör ju inget! Aja hur som helst så är jag vaken, men vilket ni borde fattat (; 

Planer för dagen:

-Följa med mamma till hennes gamla jobb. 
-
Räkna matte
-Göra någon nytta kanske..
inte låta dagen gå till spillo.
-Ringa pappa och påmina om att boka tid till vårdcentralen till mig.

Ja, sam sagt är jag väll inte super duktig på att planera upp min dag, men är det lov så är det! Men känns som att dagarna bara har sprungit iväg, är lixsom tor idag var tog mån, tis, ons vägen?

Och bara för att jag har fastnat toltalt för spotify så lyssnar jag på Britney nu! Gammal favorit..
Nej men nu ska jag faktiskt börja fixa mig..btw nån idiot har stängt av vårat vatten, när jag får reda på vem det är då jävlar!

Kram Ingrid


Vackert...nej ja vet inte riktigt.


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Kul att du vill vara med! Kika in senare ikväll för att se om du blev en av finalisterna! :)



allt bra idag? :D

2009-10-29 @ 17:15:00
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Hillevi

det där är ju en sån där het bild ;)

2009-10-29 @ 23:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback