Hallå!

Tyvärr så har jag inte orkat blogga nåt, det är så det är! Idag har jag iallafall varit hos läkaren med knäna. Har tydligen någon inflamation elr nåt..fatta inte så myket. Hur som hellst ska jag dit iallafall på röntgen och kolla så allt är okej, vilket det säkert är :)

Hur som hellst inga planer för dagen förutom ska träffa Andrea och Sandra, Andrea som missbrukar silvershampo och Sandra som har en solarium fetich (haha tack för den Karro ;) fast jag är väll inte mycket bättre jag heller..kommer säkert få hudcancer, men e ju snyggt att va brun me :D

Hm jaa ska väll vänta på att den där Sandra ska komma nu
och lyssna vidare på suger mama med Beyonce ;D

Hare bra! <3





En drog?..


Kommentarer
Postat av: Andrea

uff vaddå missbrukar? :O

2009-10-30 @ 18:44:42
URL: http://etchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback