Ännu ett förlåt..

Förlåt solstrålar vet har inte bloggat nåt men har verkligen inte orkat, så kan det vara ibland men nu är det nya tag! ;)

Yes, skolan är tråkig som vanligt helt seriöst är såå skol trött! Och vi har gått en månad..lyckat Ingrid! Men snart är det iaf helg och då vill jag bara chilla och ta igen mig inte helt fel! Ikväll har jag faktiskt lagat pannkakor helt själv, ooh vad duktig jag är! Dom blev faktiskt riktigt goda ( mamma hade gjort smeten o ja stekte dom, men ändo?) Och så har jag sovit, år SÅÅ trött vill bara sova hela tiden, sjukt jobbigt!

Och så har jag suttit med läxorna, jag höll på att somna vverkligen var inte långt ifrån att ögonlocken slog igen så var tvungen att ta ett bad för att piggna till liite i huvudet! Och det hjälpte ganska bra hehe.

Och imorgon är det fre, inga planer smida men tror ja ska gå på hockey :D Hehe kul tycker faktiskt det är suuper kul :D

Nej men nu måste ja fixa mig, ha det bra!

Kram Ingrid


Jag o Alex, bilden är tagen förra veckan tror jag :)


Vi är helt klart galna! ;D

Kommentarer
Postat av: Hannah & Martina

Nu har vi en tävling i vår blogg.. Vi vill självklart att du ska vara med för du verkar vara en bra kandidat.. Tävlingsregler och annat hittar du i bloggen här: http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/september/basta-blogg-enligt-oss.html#comment



Kram

Postat av: CS

SNYGGA TJEJER...;) HOPPAS ALLT ÄR BRA DÄR NERE?



CS

2009-09-04 @ 10:00:11
URL: http://finalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback